Pazar, Temmuz 21

gönül adamıyla çay servisine hojjjgeldiniz!

Gönül Adamı'nı bilir misiniz? nefis bi karakterdir. "keşke kapı komşum olsa da çay içsek beraber" cinsinden. ah keşke olsa...
Gönül Adamı'nın hayranı ve arşivcilik alışkanlığı olan bi arkadaşım kesip saklamış gönül adamlarını. üstüste  bi rafta okunmadan saklanılmasındansa günlük hayata katılmasının daha keyifli olacağını düşündük ve bi ahşap boyama tepsisine yapıştırmaya karar verdik. doğru teknik nedir bilmiyorum ama ben sulandırılmış dekupaj tutkalını süngerle önce tepsiye sürüp karikatürü istediğim açıda ve biçimde dikkatlice yapıştırdım. sonra karikatürün üstüne bi kat daha tutkal sürdüm. aralarda kalan hava kabarcıklarını temizledim. kurumaya bıraktım.
dekupaj tutkalının güzel tarafı kurudukça şeffaflaşması. ama tabiki geride biraz pütürcüklü bi doku bırakabiliyor. onun için de kuruduktan sonra ince zımpara kağıdını kullanıp karikatürlere zarar vermeden dikkatlice zımparaladım tüm yüzeyleri. her kat kurudukça sprey cilayla birkaç kat da cilaladım. 
karikatürler tepsiye o kadar çok yakıştı ki, çevirip çevirip okumaktan alamadım kendimi!
dipte balkonlu not: sevgili "Gönül Adamı" bence bu balkon zevkinize hitap edebilir, çaya gelmez misiniz?

6 yorum:

  1. Çok güzel bir fikir bu şekilde değerlendirmen çok hoş olmuş ellerine sağlık canım güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. bende çok beğendim bu tepsiyi.hem ilham oldu bana:)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel, yaptığınız siz de paylaşırsanız çok sevinririm!

    YanıtlaSil
  5. ah! ne güzel olmuş ...dıy projelerini seviyorum zatenn bunu denicem en yakın zamanda.. sevgiler :*

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim PEMBEMAVİ, yaptığınızı ben de görmek isterim. sevgiler size de :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...