Perşembe, Nisan 21

ya ben puantiyeli şemsiye istiyorduysam?

ya ben yeni yeni görüp gezdiğim bu ispanik memlekette, heyecandan içimin kıpır kıpır olduğunu anlatan, duygularıma tercuman puantiyeli bi şemsiye istiyorduysam? ya benim şemsiyem Girona sokaklarına çok yakışacaktıysa puantiyeli olunca?
napardım o zaman? giderdim çin pazarından 3 yuroluk şemsiyeyi, canım balım tiger'ımdan da akrilik boyayı alır, puantiyelerimi yapardım! yaptım da netekim!
Hayır yani ne varmış, akrilik boya yağmurun altında çok kalamazmışsa ne olurmuş? Yağmur ormanlarında değilmişiz ya, dağılmadan kurutuvermişiz hemen şemsiyeciği :)
dipte hasretli not: bir zengin kişisi gitsin alsın şu tiger'ın türkiye bayiliğini artık nolur. ah istedikleri teminatları sağlayabilsem ben alır, hiç çıkmadan dükkanda yaşardım!
dipte yerelli not: tigerdaki ürünlerin büyük bir çoğu eminönü'cüğümüzde de var ve fakat ancak tasarımları aynı değil, tipleri başka. ondandır yakınmalarım yoksa hiç yokluktan değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...